Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик / досадно нежелано включване

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    странно, но след като изпробвах вс възможно и не стана и прочетох за този начин стана, учудващо но спря , а и мн колеги твърдят, че не става това по учебника
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #47
      В "трик", за да напуснат airco компресор "изключено", след започване на
      на двигателя (както казах само за модели, преди около април 2000 г.):

      1. Сложи запалването въведете "СТОП" Позиция
      2. Завийте Температура копче напълно по отношение на правото (= макс. Температура)
      3. Обърнете вентилатор копче към "0" Позиция
      4. Завийте въздух посока копче към "средата направление" позиция (изцяло на дясно)
      5. БЕЗ стартиране на двигателя, завъртете ключа за запалване на "МАР"
      6. Обърнете вентилатор копче AUTO-0-AUTO-0
      7. Включете запалването ключови обратно към "STOP"
      7. Сега натиснете въздуха снежинка бутона, за да го включи (или, ако правиш обратното).
      8. Включете запалването ключови обратно към "STOP"

      Това е всичко.
      За да се върнете към първата настройка, направи същото

      превода е кофти, но ме мързи сега
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #48
        Преди малко се занимавах с това и всичко стана от раз!Единствената разлика е че в учебника са изпуснали да споменат че след като направиш Ауто-0-ауто-0 трябва да натиснеш "д" (включено ако искаш да е в автоматичния режим изключено ако искаш да е в ръчния) и ТОГАВА гасиш(въртиш ключа в стоп позиция).Поздрави и дано всички пожънете успехи

        Comment


        • #49
          е радвам се ако съм помогнал на някой значи се получи при теб по моя начин?
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #50
            Аз го направих с изключване на акумулатора за 5 мин .... случайно, но не чак толкова

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
              Аз го направих с изключване на акумулатора за 5 мин .... случайно, но не чак толкова
              ??? Я малко уточни
              156 TS
              ex. Spider TS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщение
                ??? Я малко уточни
                Ami prosto изключих минусовата клема за 5мин за да ресетна де що има и не е на ЕЕprom и се получи . Това е. Стар трик от 33-ките и компютрите

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от desperado Покажи съобщение
                  ...трябва да натиснеш "д" (включено ако искаш да е в автоматичния режим изключено ако искаш да е в ръчния)
                  Кое е това ''д'', дето трябва да се натиска, колега?
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от desperado Покажи съобщение
                    Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                    Кое е това ''д'', дето трябва да се натиска, колега?
                    "D" Е самото копче на климатика виж снимката горе в ляво

                    Comment


                    • #55
                      снежинка означава колегата с D
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #56
                        Както и при колегата oem нищо не помага... въртя, натискам... всякакви комбинации и таймаути, но уви... не се изключва тъпия автоматичен режим... Всъщност може и да си въобразявам, но има малка разлика след процедурите... а именно, през един път (въвеждане на комбинациите) климатика се включва независимо на коя позиция е врътката за регулиране на температурата (топло/студено), а в другия случай ако врътката е на макс.топло лампичката за климатика не светва, но в мига в който врътна тази врътка към зоната със синьо и се пуска тъпия климатик...
                        156 1.8 TS '98 144hp

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
                          Както и при колегата oem нищо не помага... въртя, натискам... всякакви комбинации и таймаути, но уви... не се изключва тъпия автоматичен режим... Всъщност може и да си въобразявам, но има малка разлика след процедурите... а именно, през един път (въвеждане на комбинациите) климатика се включва независимо на коя позиция е врътката за регулиране на температурата (топло/студено), а в другия случай ако врътката е на макс.топло лампичката за климатика не светва, но в мига в който врътна тази врътка към зоната със синьо и се пуска тъпия климатик...
                          Същата история е и при мен. Някой от успелите колеги не се ли наема да изпълни същото упражнение и на нашите коли?
                          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                            Същата история е и при мен. Някой от успелите колеги не се ли наема да изпълни същото упражнение и на нашите коли?
                            Изключи акумулатора за десетина минути да си забрави настройките де

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                              Изключи акумулатора за десетина минути да си забрави настройките де
                              Пробвано. Не става. Мисля, че нещо е прее*ано по електрониката.
                              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                                Пробвано. Не става. Мисля, че нещо е прее*ано по електрониката.
                                Sorry

                                Comment

                                Working...
                                X